avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gryf z miasteczka Gryfino. Mam przejechane 30125.22 kilometrów w tym 1699.77 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.65 km/h i się wcale nie chwalę.

2015baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Gryf.bikestats.pl
Licznik odwiedzających free counters
  • Sprzęt Brazylijka

400-ka

Sobota, 8 czerwca 2013 · dodano: 09.06.2013 | Komentarze 9

Na propozycję Jarka (Gadzika) skusiłem się od razu, bo wiem, że w towarzystwie łatwiej mi przejechać bardzo długie dystanse. Sam pewnie nie dałbym rady.
Mieliśmy ustanowić swoje nowe rekordy. Mi miało pęknąć 400km. I tak się stało - udało mi się :).
Na początku jechaliśmy w 7 osób. We Frankfurcie pożegnaliśmy się z Misiaczem, Hrubym i Patrykiem, którzy mieli inne plany podczas bicia rekordu i wracali tą samą drogą. Do Zielonej Góry już jechaliśmy we czwórkę - Jarek (Gadzik), JurekTC, Piotrek (Rammzes) i ja. Myślałem, że będę bardziej zmęczony i padnę na ryj, po takim dystansie, ale o dziwo czułem się świetnie (jeżeli tak można powiedzieć). W pociągu podczas powrotu do domów chłopaki padli jak kawki (posnęli), a ja pilnowałem rowerów w przedziale bagażowym :) W końcu śpi się w nocy, a nie w piękny słoneczny dzień, hahaha...

Relacje chłopaków można przeczytać TU, TU, TU i TU

Kategoria Raleigh, 400-450, BS

tunislawa
| 17:36 piątek, 14 czerwca 2013 | linkuj powiem ino wow !
Gryf
| 19:44 poniedziałek, 10 czerwca 2013 | linkuj Już poprawiona :)
jurektc
| 14:52 poniedziałek, 10 czerwca 2013 | linkuj A czemu kolega wstawił date 09/06/2013
| 14:42 poniedziałek, 10 czerwca 2013 | linkuj Dziękuję twardzielu że pilnowałeś moja koze :)
michuss
| 06:07 poniedziałek, 10 czerwca 2013 | linkuj Gratuluję! :)
Jarek/gad | 03:02 poniedziałek, 10 czerwca 2013 | linkuj fakt, na ostatnich nierównościach nogi już miałem mięciutkie :)
Misiacz
| 21:34 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj "Jeżeli ktoś pyta po co mi to? Moja odpowiedź brzmi: "Chciałem zobaczyć zmęczoną twarz Gadzika".
Dla niewtajemniczonych - Jarek (Gadzik) nigdy nie jest zmęczony. Tym razem był. Widok bezcenny. Już pewnie nigdy tego nie zobaczę. No, chyba, że Jarek znowu coś wymyśli "szaleńszego" ;) "

"LUBIĘ TO" ;))).

P.S. Rammzes, nie wszyscy potworzyli takie kategorie, niektórzy już je mieli ;).
rammzes
| 19:24 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj Widzę, wszyscy potworzyli nowe kategorie na takie wpisy :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw